Tail Feathers

Door de workshop van Lynette Anderson en Reiko Kato heb ik de smaak weer te pakken met de stitchery. Ik heb mijn Tail Feathers weer opgepakt.

Helaas was o.a. mijn hand een spelbreker. Op mijn werk zijn we aan het verhuizen en ik heb iets te veel van mezelf gevergd. Tja dan werkt de atrose en de fibromyalgie echt niet mee.

Juist met dit weer had ik zo lekker buiten op kunnen schieten. Ik heb nu maar af en toe een steekje kunnen prikken. Ik heb in ieder het middenstuk af. Nu de stofjes er om heen nog.

4 thoughts on “Tail Feathers

  1. Ik vind het er erg leuk uitzien, maar stitchery is niet mijn ding..
    Een paar stukjes vind ik geen probleem, maar als ik een hele quilt zou moeten…
    Jammer dat je handen niet mee willen werken…

Geef een reactie

