Boek Lynette Anderson

Tijdens de workshop van Lynette Anderson wilde ik het boek Country cottage quilting van haar hebben. Maar helaas, het was uitverkocht. Als alternatief had Lynette in ieder geval mijn patroon gesigneerd en op een apart papiertje dat in mijn boek gelegd kon worden. Dat papiertje is bij de winkel achtergebleven.

Afgelopen donderdag werd ik door Elsbeth van Den Haan & Wagenmakers gebeld dat het boek binnen was gekomen. Ze vroeg of ik het op kwam halen of dat ze het op moest sturen. Ik dacht ik haal het wel op want ik heb bee a.s. zaterdag. Maar ik kan dan helemaal niet naar de bee. Dus ik vrijdag een mail gestuurd en zaterdag lag het al in de bus. Super.

3 thoughts on “Boek Lynette Anderson

Geef een reactie

