Amish speldenkussen

Anderhalf jaar geleden was er een bee van de Quiltkletsers en daar was ook het winkeltje van Laura’s Quiltshop uit Amersfoort. Daar heb ik een pakketje gekocht voor een klein speldenkussen. Het was een patroon voor een Amish speldenkussen. Gisteren eindelijk in elkaar gezet.

De Amish elementen van het speldenkussen zijn:

  • houten klosje: staat voor het vakmanschap van de Amish man
  • Bakblikje: staat voor de vakkundige bakkunst van de Amish vrouw
  • Effen stoffen: herkenbaarheid in de kleding van alle Amish

Ik vond het nog een gepriegel en nu kan ik het ook nog eens niet op tafel zetten daar mijnheer Bob het touwtje wel heel interessant vindt.

4 thoughts on “Amish speldenkussen

  1. Wat een leukerd, Elly!
    Dat heb ik nou ook altijd, dat ik zo’n gaaf pakketje gewoon een jaar of langer laat liggen. Dom, want als het af is, ben ik er hartstikke blij mee en weet ik weer waarom ik het kocht…….

Geef een reactie

