Stadje bouwen vervolg

Net op tijd alles vastgestreken, want hup mijnheer Bob sprong er al weer boven op.
Mijnheer Bob wilde al niet gaan slapen, waardoor ik niet verder kon gaan.

Het is echt heel leuk werk om te doen en het dorpje of stadje groeit onder je handen. Maar dan moet je niet zo een monster als mijnheer Bob hebben rondlopen. Al die kleine stukjes heb ik al apart in een blik gedaan, want ook dat wilde hij al pikken. En dus helemaal het liefst bovenop mijn werk liggen, waardoor alle kleine stukjes wegvliegen. Of is hij van de bouwinspectie? Oeps.

Dit is het resultaat tot nu. Ik denk dat ik er nu niets meer aan ga wijzigen. Ben in ieder geval op tijd klaar voor woensdag. Dan gaan we de laatste stap zetten aan deze quilt in de workshop.

8 thoughts on “Stadje bouwen vervolg

  1. Oh wow!! Wat wordt ie ontzettend LEUK! Ik was er echt benieuwd naar. Geen wonder dat meneer Bob even dat stadje wil proeven. Op naar woensdag!!

Geef een reactie

