Vingerhoedjes

Mijn zus is op vakantie geweest en aangezien ik voor haar katjes zorg, heeft ze weer een aantal vingerhoedjes voor mij mee genomen. Zo groeit mijn verzameling aanzienlijk. Leuk zijn ze weer he?

En hier nog even beter in beeld de vingerhoeden die ik zelf gekocht heb afgelopen zondag op de beurs in Veldhoven. Die zijn niet voor de sier, maar om te gebruiken. Links de porseleinen vingerhoed van Esther Miller voor onder de quilt, ter vergelijking met de aunt Beckey en rechts de zilveren sterling vingerhoed van Roxanne.

 

4 thoughts on “Vingerhoedjes

  1. Wat een boel! Leuk dat je zus daar aan denkt en er ook achteraan gaat. Zo groeit je verzameling supersnel.
    Dank je wel dat je dat porseleinen hoedje nog even duidelijk laat zien. Apart hoor!

Geef een reactie

