Veldhoven 2012

Gisteren zijn we met een bus vol quilters, georganiseerd door Birdblocks, vertrokken naar Veldhoven.

Een prachtige tentoonstelling. Ik heb eigenlijk weinig foto’s gemaakt, ik heb meer zitten te genieten en met anderen zitten staan praten over quilts, techniek, ervaringen, kennismakingen en weet ik veel meer.

Wederom zag ik Reiko Kato weer. Ik had zelf mijn applicatie van de workshop afgekregen en dat liet ik haar zien. Ze bleef me complimenten geven dat mijn steekjes vrijwel niet te zien zijn. Nou een groter compliment kun je niet krijgen.

Hier zijn een paar quilts van haar of van haar studenten, want dat ben ik vergeten er bij te noteren.

Er zijn wat problemen met het uploaden van de foto’s dus het vervolg van de trip komt in een volgend bericht.

 

Geef een reactie

