Gesigneerde boeken

Ik ben gek op quiltboeken, maar helemaal als ze gesigneerd zijn door de ontwerpster.

Van de week tijdens de workshops weer twee aan mijn verzameling toe kunnen voegen. De een van Reiko Kato, een van Brigitte Giblin, die Petra Prins in Nantes heeft laten ondertekenen. De boeken van Lynette waren helaas al uitverkocht. Dus het boek is nu in bestelling. Mijn boek Cats and Dogs was ik helaas vergeten mee te nemen. Dus ik wilde wel een handtekening, deze maar door Lynette op het patroon laten zetten. Zo heb ik het ook vorig jaar gedaan met de handtekening van Sue Daley.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben alleen vergeten te vragen aan Reiko wat ze heeft geschreven. Misschien kom ik haar zondag nog tegen in Veldhoven en zal het haar dan vragen.

Allemaal een fijne zondag en Koninginnedag. Ik blijf lekker thuis bij mijn katten en mijn lappies. Ik ga de drukte niet in.

Lieve groetjes

       Elly

 

 

 

 

 

9 thoughts on “Gesigneerde boeken

  1. Ha, we zitten op het zelfde moment op elkaars blog, grappig!
    Quiltboeken zijn prachtig, al heb je ze alleen al om te bladeren.Vooral die van Reiko Kato zijn super!!
    Fijne zondag

  2. Speciaal is dat, gesigneerde boeken, en wat een mooie boeken ook, daar blijf je in kijken hè. Ook fijne dagen!

  3. Hoi Elly,
    Ik ben Marte, belgje, van bij McKenna Ryan.
    Ik las dat jij ook applicatie workshops wilt volgen en dan vooral bij Ted Storm, bij deze dame applicatie volgen interesseert mij ook, daarom wilde ik eens vragen of jij weet waar zij zoals workshops geeft, ik heb alleen ‘Het quiltkabinet’ te Friesland teruggevonden, maar daar zit direct alles vol.
    Gerda en ik zijn gisteren naar Zutphen geweest voor Reiko. Groetjes, Marte

  4. Dag Elly,
    Wat heb je een leuk blog!
    Het was een leuke dag, je ziet mijn blonde pluk haar nog net op de foto van Reiko:) Nou nog hard werken om dit leuke beursje af te krijgen!
    Veel plezier in Veldhoven en groetjes van Marianne

  5. Hi Elly, ik heb zelf ook een twee tal gesigneerde boeken aan deze week overgehouden. Inderdaad erg leuk, zeker door de herinnering die er aan vast zit. Verder ga ik ook doen wat jij doet vandaag. Niets, lekker wat quilten, genieten van de zon.
    Fijne Koninginnedag

  6. Ik vind dat ook altijd wel erg leuk, om dan een handtekening in het boek te hebben. Zo heb ik afgelopen weekend het boek (met handtekening) van An Moonen aangeschaft. Geniet lekker van je boeken, en wellicht zie ik je zondag nog in Veldhoven.

Geef een reactie

