Workshop met Reiko Kato

Vandaag had ik de workshop met Reiko Kato bij Den Haan & Wagenmakers.

Een hele rustige vrouw die alles goed kon uitleggen. De tweede foto laat zien wat we gaan maken.

En zover ben ik gekomen:


Het meeste werk was de patroontjes uitknippen, wat een gepriegel. En daarna de Japanse in de applicatie zien te verwerken. Het was soms ook muiststil, zo serieus waren we bezig.

En nog even de foto: ik en Reiko

Reiko hield geen show and tell, dus ik heb geen foto’s van andere werken. Ik geloof dat er wel quilts volgende week hangen in Veldhoven, want daar is Reiko dan ook.

Ik was even bang dat de workshop zou tegenvallen daar het met Lynette zo enthousiast was, maar niets is minder waar. Het is gewoon niet met elkaar te vergelijking. Weer een dag met een gouden randje.

6 thoughts on “Workshop met Reiko Kato

  1. Whow, wat wordt dat MOOI !!!!! die japanse vrouwen kunnen zo goed appliqueren, hebben zulke smalle vingers.. het is priegelwerk van de bovenste plank !! ben heel benieuwd naar je affe exemplaar.

Geef een reactie

