Workshop van Lynette Anderson

Vandaag de workshop van Lynette Anderson gehad bij Den Haan & Wagenmakers.

Schande ik heb niet eens het hele quiltje op de foto gezet, maar het is de bedoeling dat we dit gaan maken.En ik ben tot zover gekomen

Wat was het leuk en gezellig. En ondanks dat mijn Engels erg roestig is, vond ik dat het me goed af ging met Lynette. Het is zo een ontspannen persoon dat ik het gewoon durfde om in het Engels te praten, ook al was het af en toe super fout.

Hier ben ik met Lynette, moest natuurlijk wel even het bewijs leveren.

En natuurlijk de show and tell.

Deze pakketjes heb ik liggen, wordt tijd dat ik er dus eens aan ga beginnen. Je wordt toch helemaal blij als je zo een quilt in totaal ziet.

En dit is een gedeelte van een van haar nieuwe quilts die in haar laatste boek staat. Helaas was het boek uitverkocht, maar is al in bestelling. (gesigneerd!)

Ik ben nu doodop, maar ik heb echt een hele leuke en leerzame dag achter de rug.

lieve groetjes Elly

 

11 thoughts on “Workshop van Lynette Anderson

  1. wat heb jij een leuke dag gehad. kan me voorstellen dat je doodmoe bent, zoiets kost ook de nodige energie…… leuk dat je dat boek alsnog gesigneerd krijgt.

  2. wat een enthousiast verhaal en een leuk quiltje!! Wat in het nieuwe boek staat ziet er ook heel leuk uit, trouwens!
    Enne, die pakketjes heb ik ook nog liggen…….shame to me…….heb 1 blokje ervan gemaakt.
    groetjes, Sylvia

  3. Wat een heerlijk dag heb je gehad Elly en wat een leuk quiltje ben je aan het maken
    Groetjes Joke en alvast een fijn weekeinden

  4. wat een leuke foto’s, je houdt goed op papier 🙂 En oho wat een schat van een quiltje ga je maken, een snoepje.

Geef een reactie

