Reacties geven lukt niet altijd

Ik heb nu van diverse kanten te horen gekregen dat het plaatsen van reacties niet altijd lukt. Dus ik heb vanavond een ticket aangemaakt bij de Helpdesk van Weblog. En binnen drie kwartier kreeg ik antwoord. Een antwoord dat ik met jullie wil delen.

We kampen af en toe nog met momenten van instabiliteit. Dit maakt dat het inloggen dan moeilijker gaat maar ook dat het niet mogelijk is zaken op te slaan, dit geldt dan zowel voor berichten als voor reacties. Reacties worden dan in het systeem ook niet opgeslagen in sommige gevallen, als ze wel opgeslagen worden zie je ze in je beheer terug in Menu Reacties. We doen er alles aan deze momenten tot een minimum te beperken en zoveel mogelijk te voorkomen. Ze worden veroorzaakt door het feit dat het vele werk achter de schermen dan een hogere druk op de servers en het systeem legt. We vinden dit zelf ook erg vervelend en hopen het zo snel mogelijk op te lossen.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Dus ik hoop wel dat jullie wel blijven proberen een reactie te geven.

6 thoughts on “Reacties geven lukt niet altijd

  1. Sanoma heeft giga veel problemen op dit moment. Ze hebben ook toegegeven dat ze de oude bestanden van web-log niet meer kunnen terugplaatsen. Ze hebben er geen zin meer in, proberen niks meer. En dan deze problemen weer met niet kunnen plaatsen van reakties.. Het blijft een zeer zwakke toestand bij weblog. Ik ben toch blij dat ik er weg ben. Jammer van mijn vele foto’s maar ach, het is niet anders.

  2. hallo Elly, je bent een die-hard, dat je nog steeds bij weblog blijft bloggen!
    ik heb even bijgelezen, dat was hard nodig!! Leuk, hoor.
    en nu maar hopen dat deze reactie geplaatst gaat worden, ik doe een poging………..
    groetjes, Sylvia

Geef een reactie

