Thema

Ik heb een ander thema gekozen voor mijn weblog. Ik heb nu Twenty Eleven. Ik wilde graag mijn categorieën zichtbaar hebben in mijn bericht, maar dat was met het vorige thema niet mogelijk.

Nu ik dit thema heb gekozen moet ik zeggen dat ik hier helemaal blij van word. De teksten komen veel rustiger over. De bladspiegel is beter.

Alleen ben ik nog niet zo tevreden over de foto’s die ik heb gebruikt, maar daar moet ik het maar even mee doen. Dat komt wel weer een volgende keer.

Allemaal een fijne zondag.

2 thoughts on “Thema

Geef een reactie

