Punchen

Ik heb eindelijk mijn naald-punch-accessoireset van de Bernina uitgeprobeerd.

In december was dit de accessoire van de maand met een prachtig boek erbij. Daar heb ik mijzelf voor de Kerst opgetrakteerd en nu dus pas mee aan de gang gegaan.

Ik heb alleen maar wat proeflapjes gemaakt. Maar je hebt best nog veel mogelijkheden. Ik met diverse materialen gewerkt, vilt, draad en organza, puur om uit te proberen.

Dit is het resultaat.

 

En dit is de achterkant

Onder bij het spoelhuis zit tijdelijk een stuk schuimrubber en maar goed ook, anders komt het allemaal door je naaimachine heen. Je haalt er echt brokken vilt uit vandaan.

Morgen gaat mijn naaimachine voor een onderhoudsbeurt naar de dealer.

Geef een reactie

