Mijn Baby

Eerste Paasdag heb ik al zitten spelen met “mijn Baby” oftewel de go baby accuquilt.

De eerste lapje stof die ik er probeerde doorheen te halen pakte niet. Ik helemaal in de stress, wat ik ook deed, het ging er niet doorheen. Als ik aan de slinger draaide, draaide de roller niet mee. (Later zag ik dat de slinger alleen invloed heeft op de bovenroller.) Ik zag mezelf al met de accuquilt naar Friesland gaan, want daar komt mijn Baby oorspronkelijk vandaan. Later nog een keer geprobeerd en toen ging het wel. De eerste keer blijkt gewoon heel zwaar te gaan. Ik heb zelfs nog zes lagen stof gedaan en het ging soepel.

Kijk dit is het resultaat:

Diversen vroegen wat je nu met de accuquilt kunt doen. In feite is het niet anders dan vormpjes uit stof stansen. Wil je meer informatie, kijk dan eens op deze site www.accuquilt.com. Ze hebben op deze site veel filmpjes geplaatst.

3 thoughts on “Mijn Baby

  1. Ik vond het ook leuk om zaterdag samen met Joke even binnen te wippen. Wie weet lukt het nog een keer.
    Wat een handige baby heb je trouwens.
    Gr. Marga

Geef een reactie

