Projectje regiodag

Dit is het resultaat van het projectje van de regiodag van afgelopen zaterdag.

Ik ben er zelf niet weg van, met name doordat je zoveel losse draadjes ziet en dit is mijn stijl niet. Het idee vond ik wel leuk. Normaal moet er ook plakvlieseline achter, dan zit het beter op zijn plaats en heb je niet zo dat ravelige effect.

En nog even een leuk bericht. De workshop stadje bouwen bij de Bricoleur gaat door, er zijn voldoende deelnemers. Ik heb hiermee al een voorproefje gehad, alleen weet ik dat straks de afwerking anders zal zijn.

One thought on “Projectje regiodag

Geef een reactie

