Speldenkussens

Katrien deed een oproep om vandaag je verzameling speldenkussen te tonen.

Volgens mij is dit mijn verzameling. Ik heb het idee dat ik er een paar mis.

 

Ik ben lid geweest van de speldenkussen en naaldenclub van de Log Cabin, maar ook van de speldenkussenclub van Grandmothers kitchen. En hier liggen nog een paar pakketje van om af te maken.

Die groene achteraan heb ik van mijn zus gekregen toen ze in de naaimachinewinkel werkte. Zij is inmiddels overleden, dus deze is mij heel dierbaar.

De kerstster heb ik van Jasmijn bij de vorige Kerst gekregen. De rest heb ik allemaal zelf gemaakt.  Uitgezonder die roze met Japanse mannetje, die heb ik zelf gekocht.

 

Een paar vroegen in mijn vorige blog wat je met de accuquilt kunt doen. Ik zal daar in het weekend uitleg over geven als ik mijn Baby uitprobeer.  Bij het registreren van het producten moest ik haar een naam geven, dus werd het Baby van Go Baby.

6 thoughts on “Speldenkussens

  1. dit is de 4e keer dat ik opnieuw moet beginnen! Als ik mijn mousepad aanraak, ben ik alle tekst kwijt (duurde even eer ik daar achter kwam) en nu met het klikken van mijn muis ben ik weer alle tekst kwijt!
    Ik zei dus.. Duh, zo kan ik het ook, lid zijn geweest van 2 speldenkussen groepen 😉 maar t zijn liefjes. En die accu go baby, ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen!

Geef een reactie

