De tweede kans

In juli had ik voor mijn ouders een quiltje gemaakt, die had ik genoemd de opdracht als grap, terwijl zij me natuurlijk niet echt een opdracht hadden gegeven.  Zij wilden namelijk een quilt voor op de trap hebben. Zie hier het blogje: de affo.

 

Maar de quilt was helemaal niet geschikt voor de trap, want die wilde ze in de huiskamer hebben. Daar was het veels te mooi voor. Tja en toen zaten ze dus nog met een lege plek op de trap. Dus ik heb weer een quilt gemaakt en heb het nu de tweede kans genoemd.

 

Ze hebben het inmiddels ontvangen en vinden hem wederom prachtig. Maar nu gaan ze het toch maar omdraaien. De ander op de trap en deze in de kamer.

Ik had wel moeite om de foto te maken, want ik had het nog niet op de grond gelegd of mijnheer Bob ging er boven op liggen. Dus het quiltje ligt niet helemaal plat.

 

Deze quilt is machinaal gemaakt, ook het quilten heb ik machinaal gedaan. Alleen de bies tegengezet met de hand.

 

Het vorige quiltje had ik juist weer machinaal het patchwork gedaan, maar met de hand gequilt.

2 thoughts on “De tweede kans

  1. wat een grap, komt de oorspronkelijke toch nog bij de trap. Ze kunnen natuurlijk ook afwisselen. Gewoon lekker met de seizoenen mee.
    Ik vind ze trouwens allebei erg leuk. Deze krijg je mooi diepte met dat stukje donker erachter.

    groetjes, fijn weekend.

  2. Hartstikke mooie quiltjes zijn het en waar ze ook hangen ze zullen daar zeker schitteren……en bedankt voor je berichtje op mijn blog….maar het is geen sneeuw hoor het zijn bloemetjes die vallen….hoop ook dat we echt geen sneeuw meer krijgen…..groetjes Francien.

Geef een reactie

