helemaal pink

Ik ben op het moment helemaal in roze oftewel pink. Ik zag een tas bij Sue Daley en die wilde ik ook. Natuurlijk gevraagd aan Evy van het Quilterspalet of zij deze had. Nee maar ze had hem wel in het zwart. Tja, dat wilde ik niet, ik wilde hem in het roze, dus heeft ze die apart voor mij in Amerika besteld. Zie hier:

 

En hier zie je als de tas open is.

Natuurlijk is alles er in ook roze. Roze schaar (van de Hema), roze plakstift, roze liniaal, roze draaddoorhaler, roze snijmat, roze map en een superhandig roze doosje.

De kleur lijkt zo oranje, maar het is toch echt roze. Het witte gedeelte is een magneet, zo blijven je schaartje, naalden en spelden keurig liggen. Het doosje heb ik bij Merel van Birdblocks gekocht. Het schaartje er in heb ik van haar gekregen “voor in de roze tas”. Merel is nu nog voor me op zoek naar een roze rolmes. Tja, ik weet het, ik ben gek.

 

4 thoughts on “helemaal pink

Geef een reactie

