Pc perikelen en gezondheid

De twee onderwerpen in de titel hebben niets met elkaar te maken.

 

Ik was zo blij dat ik mijn pcweer terug had, alleen is hij nu weer vastgelopen en mag hij weer terug naar mijn pc mannetje. Weer geen blog met foto’s.

Het andere is mijn gezondheid. Vorige week zaterdagnacht kreeg ik kramp in mijn been, echt zo een gevoel van een zweepslag. Natuurlijk ging de pijn niet over. Maandagavond kreeg ik ook nog een rare uitslag onder mijn knie en zeer pijnlijk alsof ze met messen er in staken. Dus ik dacht meteen aan erisypelas (wondroos) wat ik al eerder aan mijn andere been heb gehad. Dus dinsdagmiddag belde ik de huisarts en kon om 16.00 uur terecht. Om een lang verhaal kort te maken, hij dacht aan een trombosebeen. En alsof het zo moest wezen kwam mijn zus mij ophalen, ze wist natuurlijk niet dat ze me gelijk naar het ziekenhuis mocht brengen! Dus nog voor halfvijf zat ik bij de eerste hulp.

Om half acht was ik thuis met injectiespuiten. Ik mag mezelf twee maal daags twee weken lang injecteren met fraxiparine (bloedverdunner).  Conclusie:tromboflebitis (een ontsteking  In een oppervlakkige ader waarbij een stolsel ontstaat).

Morgen mag ik weer terug voor een echo en naar de eerste hulp, kijken wat er uitkomt. Het stolsel kan namelijk nog losschieten met gevolg trombosebeen.

 

Deze week ben ik vrij, maarnatuurlijk zal ik weer niet iets in mijn vrije week hebben. Vorige week heb ik gewoon gewerkt, dus er is geen reden om me hiervoor ziek te melden. Ach vervelen doe ik me niet.

 

Sorry, soms staan woorden aan elkaar geschreven en ik krijg het op mijn iPad nietgecorrigeerd..Zeer irritant.

 

 

Ik hoop van de week nog foto’s te kunnen plaatsen van mijn travelcase, die ik speciaal voor het quilten heb aangeschaft en een heel handig doosje met een magneet er in, heel handig voor je schaartje, spelden en naalden en alles lekker in het roze.

4 thoughts on “Pc perikelen en gezondheid

  1. O Elly wat schrik ik hier van, even rustig aan doen,hoor, want je gezondheid is heel belangrijk gelukkig kon je meteen terecht en werd er wat aan gedaan
    Dikke knuffel
    Groetjes Joke en een fijne dag

Geef een reactie

