Antique sampler van Sue Daley

Nu ik die mooie daglichtled lamp bij mijn bank heb staan, heb ik veel meer zin om ’s avonds te quilten. Eindelijk voldoende licht op het werk. Nu ben ik voornamelijk met applicatie bezig en dat is iets wat ik ’s avonds echt niet kon doen, maar nu wel.

Deze blokken heb ik inmiddels klaar:

 

 

De blokken liggen nog op willekeurige volgorde.

 

 

Vanochtend keek ik op vanaf de bank en ik zag iets op de grond liggen. Net als vorige week, toen lag deze ketting ook al op de grond. Toen had mijnheer Bob alleen de veter doorgebeten.  Nu heeft hij er een heel groot stuk van op zitten eten. Oké de ketting was te lang, maar zo een eind hoefde hij er ook weer niet vanaf te bijten.

4 thoughts on “Antique sampler van Sue Daley

    • Hallo Anita
      Weblog heeft nog steeds RSS feeds uitstaan. Daarom komt er niets door bij bijv. de googlereader. Vandaar dat ik het maar via FB de link doorgeef.
      Fijne zondag nog
      groetjes Elly

  1. Wat word hij schitterend Elly, en ja ook Simba gaat er met de gekste dingen vandoor, moet alles opruimen, anders ben ik het kwijt,

    Wat ziet jou site er al goed uit!, ik heb wel al mijn fotos terug, maar de tekst is niet te lezen!!

    Kijk uit om je volgende maande te zien, moet nu toch eens lukken

    Fijn weekeinden groetjes Joke

Geef een reactie

