Vingerhoedjes

Met de feestdagen was mijn zus op vakantie en mocht ik deze monsters (nee hoor schatjes) verzorgen.

Toen ze terug kwam nam ze dit voor me mee

Ze vindt het wel makkelijk een zus die vingerhoedjes spaart, ze hoeft nooit meer na te denken wat ze mee neemt voor me, zelfs haar vriend gaf het aan als hij een vingerhoedje zag. En zo groeit mijn verzamelijk. Die in het midden op de achterste rij is een houten met een soort van heks en een spookje in de handen, echt super klein.

 

 

9 thoughts on “Vingerhoedjes

Geef een reactie

