Oud gaat over naar nieuw

Nog even en we kunnen het oude jaar achter ons laten. Het nieuwe jaar ligt voor ons met nieuwe kansen.

In het oude jaar had ik gehoopt nog even een affo te hebben, maar helaas is dit niet gelukt. Gisteravond was ik te moe om de binding er met de naaimachine aan vast te zetten, dan had het zeker meer terugnaaien daar vooruit geweest. En nu wilde ik aan de naaimachine, is er weer een spelbreker.

Ook maar nog even een foto van mijn wolbaaltje laten zien

Het afgelopen jaar zijn er veel problemen geweest met de migratie van weblog. Ik had al een blog bij blogspot, maar ben toch niet overgegaan. Was ook niet echt in de mood om te bloggen. Er moet nog veel gewijzigd worden aan mijn blog. Bovendien zijn ze nog steeds bij weblog bezig. Zo zijn er van de week een paar reacties niet op mijn blog verschenen, ze staan zelfs niet in mijn beheer, maar ik kreeg wel een bericht via de mail. Op Tweede Kerstdag heb ik dit gemeld en kreeg vrijwel gelijk antwoord of ik de mail wilde doorsturen. Helaas kon deze persoon mij niet helpen en is het doorgestuurd naar iemand die er misschien meer verstand van heeft.
Dus in 2012 hoop ik weer te kunnen bouwen aan mijn weblog, nu zit er ook nog een beveiligingscode op, die blijft er nog heel even op zitten tot echt alle spam verdwenen is.

Ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling, een schitterend 2012, met veel kansen, creatieve uitspattingen, gezondheid en aandacht voor elkaar.

Lieve groetjes Elly

8 thoughts on “Oud gaat over naar nieuw

Geef een reactie

