Fijne Kerstdagen

Ik wil al mijn webloglezers hele fijne Kerstdagen toewensen.

Dit is een van mijn eerste quilts die ik heb gemaakt en ook meteen heb afgemaakt. Ik dacht dat ik dat wel even in een dagje kon doen. Heb het wel op de naaimachine gemaakt. Was toch wel wat gewend met de naaimachine, maar zo’n quiltje is toch net even anders.

Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van een workshop op een regiodag toen Evy van het Quilterspalet (link invoegen lukt blijkbaar nier) er wasxc2xa0 ook alweer een paar jaar geleden. Maar deze hangt het hele jaar in huis, dus bij mij is het altijd Kerst.

Ik ben nu heerlijk een week vrij en hoop volgende week ook wat meer te kunnen bloggen. En natuurlijk hopen dat weblog dan ook meewerkt. Mijn weblog is ook niet altijd bereikbaar, omdat ze bij weblog dan achter de schermen ermee bezig zijn.

Lieve groetjes Elly

 

 

5 thoughts on “Fijne Kerstdagen

Geef een reactie

