Verjaardag

Oh wat ben ik gisteren verwend. Kadootjes, bloemen en diverse kerststukjes.

Vandaag ben ik jarig, maar ik heb het gisteren gevierd. Gezellig met de familie.

Vandaag was ik xa0op mijn werk te vinden, maar dan heb je niet echt het gevoel jarig te zijn. Ik vertelde wel tegen een paar bewoners die aan de thee waren dat ik wel zou verwachten dat ze voor me gingen zingen omdat ik jarig was, en ja hoor er werd uit volle borst gezocht. Vanochtend vroeg werd ik al door de telefoon toegezongen door mijn ouders.
Hier nog een detailfoto van mijn quiltboeken die ik heb gekregen.

9 thoughts on “Verjaardag

  1. Poging 2
    welgefeliciteerd, ik zal het je niet aan doen om voor je te gaan zingen 🙂
    Wat ben je heerlijk verwend! Zie ik daar een boek van Francien liggen?!
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

