Pie & tart

Pie & tart-1-3 Ik ben weer volop bezig met de Pie & tart. Ik ga in september weer een workshop van Sue Daley bijwonen, maar nu bij het Quilterspalet. Ik heb het die week heel druk op mijn werk en zondag is mijn mamaatje jarig, dus ik zie wel hoe ik het ga klaar spelen.

Ik denk dat ik niet 100 blokken van de Pie & tart ga maken. Ten eerste red ik het niet met de achtergrondstof en ten tweede wordt hij wel erg groot. Ik zie wel hoever ik kom.

Cruiseschip-1 En dit zag ik van de week op mijn werk. Een welkome afwisseling, want het was superstil qua aanwezigheid van collega's, gelukkig heb ik het zelf niet bepaald stil, anders had de dag helemaal omgekropen. Dit schip vertrok uit de haven van Amsterdam. Dit is een cruiseschip dat onder de Italiaanse vlag vaart: De Costa Magica 273,3; 13 deks en 2718 passagiers aan boord. Deze informatie is allemaal te vinden op de site van de PTA (Passenger Terminal Amsterdam).

13 thoughts on “Pie & tart

  1. Als j je blokken bij elkaar legt zie je zelf welke grootte voor jou geschikt is. Je zult er nu al heel wat hebben.
    Leuk die cruise kalender. Ik zie ze vaak liggen als ik met de trein aankom. Nu weet ik dat op 24 oktober de Queen Elsisabeth in de haven ligt. Dat is pas echt een grote !

  2. Allereerst mama van harte gefeliciteerd met Uw verjaardag, en Elly jij ook natuurlijk en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.
    Wat worden je pies leuk!
    Wat een schip en wat een leuk foto
    Groetjes Joke

  3. Wat leuk dat je weer een workshop gaat volgen. En wat zijn de pie and tart blokken weer mooi. En het schip wouw wat groot en bijzonder het zijn net varende steden zeg ik altijd zo groot.

  4. Hmmm, tijdens het werk zoiets zien, en dan wegdromen dat je er op kon hoppen en mee kon gaan met de cruise, exotische oorden bezoeken met witte stranden en knappe kerels die backrubs geven. Helaas, je hebt het maar te doen met vooruitzicht van een workshop van Sue Daley, bummers.

  5. Gaaf gezicht die schitterende boot die boven de huizen uitstak, leuke onderbreking van de sleur! Mooie blokken heb je gemaakt, ja heel groot zou misschien wel erg druk worden, maar een echte gezellige voor op tafel zou ik er wel van willen maken! Groetjes
    Lida

  6. Ik heb je pie en tart gezien tijdens een workshop van sue Daley bij de haan en Wagemakers. Hij was toen echt super mooi, dus het zal niet uitmaken hoe groot of hoe klein, hij is prachtig! Alweer naar sue? Wordt dat niet veel van hetzelfde? Lees tzt natuurlijk graag hoe je het hebt gehad, en met name of ze je wat nieuws heeft kunnen laten zien. Groetjes

Geef een reactie

