Vingerhoedjes

Ik heb weer een aanvulling voor mijn verzameling.

Vingerhoedjes-1-1 Mijn zus was naar Texel geweest en natuurlijk mocht ik haar monsters (lees katten) verzorgen, nee hoor, het zijn schatjes, maar het is nu eenmaal een koosnaampje van me.

Zij nam voor mij uit Texel deze vingerhoedjes mee. Die rechter volgens mij met de stern, is een heel teer exemplaar.

Vingerhoedjes-2-1En van Joyce van de bee kreeg ik vorige week dit exemplaar, daar zij deze dubbel had.

Dus mijn verzameling groeit heel gestaag.

 

Allemaal een heel fijn weekend.

10 thoughts on “Vingerhoedjes

  1. Prachtige vingerhoedjes!! Ben er ook ooit mee
    begonnen, maar het werden er zo veel! Maar als
    ik dit weer zie… Vooral die zilveren is een
    pracht-exemplaar!
    Groetjes van Ageeth Dorsman.

Geef een reactie

