lezen

Nicci french Nicci French: Blauwe maandag

Ik was al in dit boek begonnen, maar het niet het geduld om echt te lezen. Toen ik het van de week ook oppakte was het moeilijk om er weer in te komen. In het begin zit er namelijk niet echt een verhaallijn in. De eerste hoofdstukken staan op zich, maar daar na wordt het wel xe9xe9n verhaald. En oh wat is het spannend. En het eind: totaal niet wat ik had verwacht.
Ik moest het echt bijna aan een stuk door uitlezen. Het hield me in de ban.

Echt een aanrader als je van thrillers houdt.

 

 

6 thoughts on “lezen

  1. Ik ben dol op thrillers, en Nicci French zeker, dus ik zet deze op mijn “nog te lezen” lijstje. Ik heb hen beiden trouwens jaren geleden een keer in het echt gezien in Utrecht, toen ze een promotour door Nederland maakten. Het zijn net gewone mensen ^_^

  2. Ben d’r gek op, maar ik ga er zo vanknarsetanden in m’n slaap, dat ik er tandpijn van krijg, dus geen thrillers voor mij. Maar het is genieten als je zo gegren wordt! Haar naam was Sarah is ook zo pakkend, wel zielig.

Geef een reactie

