A tale of two kitties

A tale of 2 kitties-2

Yeah, de hoeken zijn nu ook geplaatst.

De hoeken maken was niet zo'n probleem, maar om die hoeken aan de lap vast te zetten wel, want het was beide kanten schuin van draad.

 

Het lukte niet om de lap netjes neer te leggen. Er is natuurlijk maar xc3xa9xc3xa9n schuldige:A tale of 2 kitties-1-1

Echt, hij ruikt het wanneer ik iets op de grond leg om te fotograferen.  A tale of 2 kitties-3 Later kwam Belle ook nog even snuffelen. Maar je ziet Belle komt even kijken, maar Bobby daar in tegen neemt het ervan, hij gaat erin liggen rollen, springen en ik moet oppassen dat hij niet gaat graven. Hopeloos, maar wel heel lief.

 

Nu bedenken hoe ik de randen erom ga zetten. Er komt een blauwe rand om, maar het is dezelfde kleur als de punt die in het midden moet komen. Komt er van als je het in een andere kleur gaat maken. En er komt daarna nog een hele mooie rand om heen die bij deze serie stoffen hoort.

Wordt vervolgd…….

 

10 thoughts on “A tale of two kitties

  1. Even in het groot gekeken en ook naar je schatten. Hij wordt mooi.Misschien een rand met halve donkere en lichte driehoekjes. Net of de driehoekrand van het grote vierkant in het midden terug geklapt is. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

  2. net een Holly Hobbie-quiltje uit vroegere tijden. Ik vind het echt heel mooi! En jouw varia hex mag er ook best zijn. Zelf twijfel ik nog of ik er ook mee zal starten. We zien wel. Heb nog werk genoeg. Zonnige dag nog met de poezenvrienden!

Geef een reactie

