Varia hex

2011 30 jul_3115 Ik heb weer een paar blokjes van de Varia hex gemaakt. De stofjes van die rechtsonder leende zich wel heel goed voor dit patroontje (even op de foto klikken en hij komt groter in een pop-up venster).

Ik mag wel blokjes gaan voorbereiden, want ik heb niets voor de hand liggen.

De hoeken van a tale of two kitties zijn gereed om aan het geheel te zetten. Alleen moet ik daarvoor eerst een leuk klusje uitvoeren (dus niet): strijken. En bedenken hoe ik de randen erom ga zetten, want het wordt wel een hele grote quilt voor aan de muur.

Het is op het moment erg stil in blogland. Ook ik blog niet veel. Het heeft voor mij meer te maken dat ik  aan het opruimen ben in huis en heel veel aan het weggooien. Uh nee, geen lapjes en geen quiltspullen. Die zijn me heilig. Maar ik woon hier nu vijf jaar en er zijn zoveel dingen die ik hier echt nog nooit heb gebruikt. Dus van de week gaat er weer veel naar het grof vuil en naar de kringloopwinkel.

11 thoughts on “Varia hex

  1. OPruimen en zo? Herkenbaar. Voor mij is de zomervakantie ook altijd zo’n punt. Zeker nu ik eigenlijk nog weinig kan, kan ik wel e.e.a. uitzoeken. Enja, we zijn van de week bij Ikea geweest en dan krijg je ook weer allerlei ideetjes.

  2. Je hebt weer een aantal mooie blokken erbij.
    Ja opruimen moet af en toe gebeuren, hier doen we dat ook om de zoveel jaar, wat kan een mens toch veel verzamelen !

  3. Hallo Elly wat een leuke blokjes heb je er weer bij maar ik val helemaal op je quilt van een logje hieronder die word super.En ken je het spreekwoord:Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd hoofd.Dus wat zul jij lekker in je vel komen te zitten als de klus geklaard is.Groetjes en nog een fijne week Nelleke

  4. Ik wens je veel succes met opruimen want inderdaad een mens krijgt veel te veel spullen als je niet oppast!!
    Blokjes zijn heel mooi hoor!
    groetjes van ons allemaal

  5. Enig Elly, al die verschillende kleurtjes en stofjes. Lekker werkje tussendoor. Succes met het opruimen! Maar ook genieten van het mooie weer dat er aankomt hoor.

Geef een reactie

