Affo

Yeah, de quilt voor mijn ouders is af.

De opdracht-1 

Hier een paar details.

De opdracht-3 De opdracht-2 

 

 

 

 

Mijnheer Bob moest hem natuurlijk meteen weer inpikken.

De opdracht-5 De opdracht-4 

Hmm, hij hangt toch wel erg goed daar boven mijn naaimachine.

Maar helaas is hij daar nu inmiddels weg en hangt hij bij mijn ouders thuis, maar bijna had ik hem gehouden. Wat kun je soms trots op je werk zijn.

De quilt is 61 x 51 cm. Het Patchwork is met de naaimachine gedaan en het quiltwerk met de hand.

Als je op de foto's klikt dan zie je ze groter.

17 thoughts on “Affo

  1. Heel mooi geworden zeg, prachtige kabelquiltwerk.. bekend stofje ook.. enne, dat schaartje van Karen Buckly.. ik heb ook de grote.. zijn echt zoooo fijn.. en wat heb jij een heerlijke meneer Bob.. precies gaan liggen waar jij bezig bent !!!

  2. Ook Bob had het quiltje wel willen houden zo te zien. Hij is heel mooi geworden en wat heb je hem mooi doorgequilt! Geweldig kado voor je ouders hoor.
    Groetjes Margreet

  3. Wat een mooie quilt is dit geworden. Ik hang ook vaak quilts op bij mijn ouders, maar dan wissel ik ze wel. Zo komen ze toch altijd ook wel bij mij thuis weer aan de muur. Echt afstand kan ik er nooit van doen. En mijn ouders vinden het leuk om zo een wisselende show aan de muur te hebben.

  4. Mooie quilt! En mooie gequilt in de witte rand. Complimenten.
    Ik heb voor m’n zoon een strandquilt voor op bed gemaakt. Nieuwsgierig? kijk eens op mijn weblog.
    groetjes Anja.

Geef een reactie

