Pie & tart

2011 25 jun_3048

In de afgelopen weken heb ik weer wat blokjes voor de Pie & tart gemaakt. Deze kunnen weer aan de groter wordende lap vastgezet worden. Wel eerst nog even op maat snijden. Ik het begin vond ik het onzin dat je achteraf het op maat moet snijden. Maar de stof kan inderdaad trekken nadat de rondjes erop zijn geappliceerd.

Vanavond rustig aan doen. Lekker op het balkon. Morgen weer zo'n hete dag. Hoe ouder ik word, hoe slechter ik hier tegen kan. Zal wel aan de overgang liggen.

12 thoughts on “Pie & tart

  1. Nou Elly, van mij mag het ook wat minder hoor, ik heb er zat van van deze tropische warmte, nog xe9xe9n dag hoor ik net…..Arax weet zich ook geen raad met deze warmte, Ollie tekt zich er niets van aan die huppelt vrolijk rond.

    groetjes, Jeannet

  2. snik,heb nog steeds maar twee rondjes pie and tarts: wil zoveel tussendoor!!

    herkenbaar: ik heb ook meer last van de warmte sinds ik …hum…in de overgang zit: balen………:(

  3. Je Pie and Tarts wordt schitterend. Ik heb zojuist de malletjes ontvangen en ben nu overal op zoek naar deze quilt wat de mogelijkheden zijn. Ik vind het zo leuk dat je ondergrondstofjes zo verschillend van kleur zijn.

Geef een reactie

