Varia hex

IMG-6

Ik heb dit keer geen grote update van de variahex. Het zijn er maar twee geworden.

Ik heb vorige week ziek gelegen. Geveld door een buikvirus. Twee hele dagen volledig in bed. Kon zelfs niet lezen. Ik had ook echt nergens zin in. Zowaar kwamen wel Bobby en Belle afwisselend bij me op bed liggen.

En met mijn zieke lijf mocht ik ook nog voor vrijdag mijn slaapkamer ontruimen daar ze het behang er af kwamen halen. Nu lig in de hele week in een kale slaapkamer, bah. Uh alleen 's  nachts hoor, want vanaf maandag ben ik al weer gewoon aan het werk gegaan. Ik ben al blij dat ik die kale slaapkamer niet had toen ik ziek lag, want dat is echt deprimerend. Vrijdag komt de behanger en is mijn slaapkamer weer aantoonbaar.

Maar wat een verloren dagen. Pas zondag ben ik weer met mijn lapjes bezig bezig geweest. Ik had er echt de puf niet voor.

Gisteravond moest ik helaas nog een stuk voor mijn werk nakijken. Maar vanavond is echt tijd voor mezelf. Dus lekker voor de buis, katten in de buurt en lapjes in mijn handen. Jippie.

 

13 thoughts on “Varia hex

  1. Wel weer goed om te lezen dat je je weer wat fitter voelt. Wat zijn onze kattenvriendjes dan lief om zo bij je te liggen als je niet lekker bent. Gelukkig heb je weer twee mooie blokjes kunnen maken.
    Groetjes Mascha

  2. getsie, wat vervelend!! Gelukkig inmiddels weer op de been, zou iedereen dat nou zonde van z’n dagen vinden of alleen fanatieke handwerksters!!!
    bij de weg: leuke foto!!!!! Van jou dus, he?!

  3. Wat vervelend dat je ziek geweest bent en wat fijn dat je weer bent opgeknapt. En dan ook nog behangloos liggen. De hexen die je laat zien zijn geweldig mooi geworden.

  4. Je hebt in ieder geval weer 2 mooie hexjes erbij. Vervelend dat je ziek bent geweest, en dan ook nog net als de slaapkamer opgeknapt gaat worden. Hopelijk ben je er nu weer voor een hele tijd vanaf, en kun je straks genieten van een mooie nieuw behangen slaapkamer.

  5. Ach het kan toch ook niet altijd! Ziek is ziek, des te meer plezier je hebt wanneer je die stoffen weer lekken in je handen kunt houden! Al met al moet je variahex toch al aardig groeien!!

Geef een reactie

