A tale of 2 kitties

Ik ben van de week weer verder gegaan met a tale of two kitties. Het is een veel te mooi patroon om te laten liggen.

A tale of two kitties-1 Het is wel goed opletten en ik moet echt niet te moe zijn.

Nee hxc3xa8, mijnheer Bob zit er op, o nee, hij gaat er al vanaf. Zal hij het niet mooi vinden?

Als je op de foto klikt wordt deze vergroot in een apart venster.

A tale of two kitties-2 

Onder tussen ben ik druk bezig met het quiltje van mijn ouders om die met de hand door te quilten.

Ik wens iedereen een fijn Pinksterweekend.

4 thoughts on “A tale of 2 kitties

Geef een reactie

