Laatste dolly quilt

Laatste Dolly quilt-1

Hier is alweer de laatste Dolly Quilt: Windmills

Ik heb nu alle tops af. Ongeveer de helft moet ik nog dubbelen en quilten.

Zaterdag heb ik weer bee. De dollyquilt bijeenkomst is afgelopen, maar ik wil toch wel even op de bee laten zien dat die van mij af is.

Vandaag heerlijk vrij. Helaas heb ik op mijn werk een spoedklus waardoor ik morgen geen vrij kan krijgen. Maar gelukkig kan ik wel thuis werken.

Allemaal een hele fijne dag.

groetjes Elly

10 thoughts on “Laatste dolly quilt

  1. deze vind ik ook mooi wat jammer dat je morgen geen vrij hebt maar er komt wel weer een dag groetjes annie.v

Geef een reactie

