De laatste Dolly Quilt

Het is al twee weken geleden dat ik de laatste Dolly Quilt bijeenkomst heb gehad en wordt nu toch echt tijd dat ik er mee aan de slag ga. De kans is groot dat het anders blijft liggen. Dus de stofjes voor de windmills is gesneden. En ik zie nu al dat mijn molentjes de andere kant op zullen draaien, heb natuurlijk weer aan de verkeerde van de stof zitten snijden.2011 21 mei_3009

Straks de molentjes naaien en het ergste werk: de naadjes strijken, bah. Als er daar nu eens iets voor ontworpen zou kunnen worden. Bijvoorbeeld iets meteen aan de naaimachine. Je naait je lapjes aan het elkaar en meteen zit het naadje aan de goede kant.

11 thoughts on “De laatste Dolly Quilt

  1. Lief quiltje is het geworden. Je katten zijn helemaal super. Wat een droppies.
    En ja, je had een petje met naam moeten opzetten in Veldhoven!

  2. De wind komt gewoon van de andere kant hoor, dat kan nou eenmaal. Nis mis mee.
    Tja, dat strijken. Ik denk niet dat we dat ooit kunnen afschaffen.

  3. Wat maakt het uit…..de blaadjes waaien toch ook niet altijd naar dezelde kant!! Ik vind ze schitterend hoor!

    Heb je al eens dan ding van Clover gebruikt?? Je voorkomt er niet helemaal het strijkwerk mee maar wel een stuk minder…. in ieder geval het risico dat je vingers onder de strijkbout komen!
    groetjes

Geef een reactie

