nieuwe quilt

Mijn ouders wilde graag een quilt van mij hebben.

Dus heb ik vorige keer stof gekocht bij Aztec Rose Crea. Het is uit de serie Nautical van Makower. Van huis heb ik altijd iets meegekregen van schepen, vuurtorens en de zee. Vandaar dat ik voor deze stof heb gekozen.
Ik had wel problemen met de attic window, ik kreeg het niet goed op de naaimachine. Uiteindelijk heb ik de hoekjes met de hand gedaan. De top is nu af. Het centrale gedeelte ga ik in de ditch quilten, maar nu nog bedenken hoe ik de zijkanten ga quilten. Ik weet ook nog niet of ik het met de hand of met de naaimachine ga doorpitten.

Helaas lukt het uploaden van de foto niet, waarschijnlijk doordat ze met de migratie van weblog bezig zijn. Dus de foto houden jullie nog te goed.

One thought on “nieuwe quilt

  1. het kan ook zijn dat je de nieuwste versie van explorer hebt dus exolorer 9 Die werkt nog niet helemaal goed. Wanneer je bijvoorbeeld via google chroom je weblog bij gaat werken heb je alle kans dat je wel de foto kan plaatsen. Dit had ik namelijk gisteren ook. Via explorer lukte het niet maar wel met google chroom. Groetjes, Erna

Geef een reactie

