OEQC in Veldhoven

Gisteren ben ik naar de tentoonstelling in Veldhoven geweest. Merel van Birdblocks had weer een bus georganiseerd.

Wat kom je toch tijd te kort op zo'n beurs. Op een gegeven moment heb ik het ook wel gehad omdat je gewoon te veel indrukken krijgt. Maar wat heb ik genoten, van begin tot het eind. Prachtige quilts gezien, van begin tot het eind. Veel medequilters ontmoet. Heel veel staan praten (krijg je er van als je met Merel op stap gaat en die nog veel meer mensen kent).

Helemaal bij de baltimores heb ik staan kwijlen (ik hoop niet dat er mensen zijn uitgegleden). Mooie traditionele quilts. Quilts met een knipoog. Art quilts, waarbij ik zelfs dacht: misschien begin ik daar nog wel eens aan.

Hier een impressie van een paar quilts.

 OEQC-01 OEQC-02 OEQC-03

OEQC-04

OEQC-05

OEQC-06

OEQC-07

OEQC-08

 OEQC-10 OEQC-11 OEQC-12 OEQC-13 OEQC-14

 

 

 

 

 

OEQC-09  Lynette Anderson was er ook. Waarom heb ik toch geen talenknobbel dan zou ik ook geen probleem hebben gehad om gewoon even op haar af te stappen en een babbeltje te maken, grrrr.

En dan hier de buit. Schrik niet!

Buit OEQC 2011-1 Een brochure van de Ierse quilts en een pinnetje met embleem. Echt maar xc3xa9xc3xa9n lapje. Snijmal + papiertjes voor de variahex. Een lieflijk doosje. Een abonnement op de Quiltmania. Deze gaat pas volgende keer in, daar ze niet genoeg Nederlandse versies hadden meegekregen. Dus ik heb nu wel de Engelse versie en ik kreeg de tas erbij.

Ook kreeg ik van Wendy Vosters van de  Patronenpost een patroontje van een naaldenmapje.

Heb ik me ingehouden of niet?

 

Nu mijn foto's lekker op mijn gemakje bekijken. Ik heb er maar 200 gemaakt, dus zelfs dat veel viel mee.

13 thoughts on “OEQC in Veldhoven

  1. Al was onze ontmoeting echt in de sfeer van vooral doorlopen, was het toch leuk weer jou even te zien! En dat kwijl….hebben wij nog wat bijgevuld… wat een geweldig gebeuren!

  2. Hallo Elly ook wij hebben het zondag naar onze zin gehad.En ik heb nog naar je uitgekeken daar ik wist dat je met de bus kwam. En aangezien dat wij met een bus gelijk aankwamen om tien uur sprak ik gelijk een dame aan met de woorden van hebben jullie misschien een dame in het midden die een blog heeft en Elly heet?Nou toen zag ik water branden want de dame was van een groep franse quiltsters en ik zag haar denken wat moet zij nou!!Ben daarna maar niet meer gaan vragen want ik had mn punten al gehaald!!Hoop je misschien ooit nog wel eens tegen te komen.Groetjes Nelleke

  3. Hoi Elly, mooi hxc3xa8. Wij waren er zaterdag. Zoveel mooie quilts en freubels gezien. Op een gegeven moment is het genoeg en wil je ook lekker naar huis. Je hoofd zit zo vol. Ik ben op de bank gevallen en heb een uur geslapen. Maar ze pakken het ons niet meer af. Geniet nog lekker na.
    Groetjes Anita

  4. ‘Maar’ 200 foto’s. Ik kan me voorstellen dat je niet kon ophouden met fotograferen. Wat een prachtige quilts allemaal! Ik heb heel wat gemist!

  5. hallo elly
    ik ben voor de eerste keer geweest,,,en vond het geweldig..wat een prachtige quilts he
    maar ik vond ze niet allemaal mooi…ik zag wel verschil.
    maar ik heb ook genoten , en lynette had je gewoon aan moeten spreken, een super vriendelijke vrouw ..die het ook heel gezellig vond om een praatje te maken,, mijn vriendin die absoluut geen woord engels spreekt.. deed dat met handen en voeten maar het lukte..
    groetjes tanja

  6. Je hebt mooie aankopen gedaan en wat een mooie Baltimores waren er te zien he. Ik was er ook helemaal weg van prachtig vond ik ze ooit wil ik er ook eentje maken.

  7. Wow, wat mooi zeg. Ik wil ook nog een keer, maar dit jaar lukte het niet zoals je weet. Prachtige foto’s heb je gemaakt en inderdaad, je hebt niet zo veel gekocht, maar gaat nog wel een poosje genieten met je Quiltmanias.
    tot krabbels

  8. Het was genieten in Veldhoven. Veel gezien en veel inspriatie opgedaan. Ik ben ook zondag geweest, maar heb maar twee bekenden ontmoet. Wel steeds gedacht “zou ik haar kennen of haar … of haar”? Dat krijg je door het bloggen. Je ‘kent’ zoveel mensen en ook weer niet. Jammer. Ik had jou ook graag persoonlijk willen ontmoeten.

  9. Je hebt je keurig ingehouden…..;)
    Leuk quiltje voor je ouders, je bent weer lekker met van alles bezig heb ik gelezen!!
    veel plezier met alles en ik heb ook nog even genoten van je Veldhovenfotos, wat een mooie dingen hingen daar, geweldig!
    groetjes, Sylvia

Geef een reactie

