The bubble quilt

The bubble quilt-1-1 Gelukt! Mijn Dolly quilt: the bubble quilt is af voor de volgende bijeenkomst. Het is quiltje is ongeveerd 33 x 33 cm.
A.s. zaterdag is alweer de laatste Dolly quilt bijeenkomst.

Vandaag verder weinig quilterigs gaan doen. Ik heb helaas kortsluiting in mijn rechterhand, de artrose speelt weer aardig op. Gisteren ben ik bezig geweest met attic window, hoewel ik meer bezig geweest ben met achteruit naaien.  Die haakse hoek krijg ik maar niet goed, had ik maar de naadjes moeten strijken. Ik dacht dat kan wel zonder. Tja en dan ga je draadjes uittrekken en dat is waarschijnlijk weer funest voor mijn hand geweest.

Op het balkon kan ik helaas niet zitten. Er staat te veel wind. Het is ONO 5 en die draait goed om het hoekje heen. Ik had al een doek gespannen, maar die is alweer los gewaaid. Dus dan maar binnen met een boek. Misschien kan ik vanmiddag nog wat quilten.

13 thoughts on “The bubble quilt

  1. Enig quiltje is dit geworden zeg. Ziet er zo gezellig uit, net als je variahexjes en je balkon! Geniet je ook zo van het lekkere weer?

  2. Leuke quilt is het geworden lekker vrolijk. Jammer dat je niet buiten kunt zitten en doe maar voorzichtig met je hand ik herken het heel erg ook ik doe steeds teveel maar ja het is ook allemaal zo leuk.

  3. Heel erg mooi hoor!! wat rot van je hand! Doe mar rustig aan want anders duurt het misschien nog langer.
    sterkte met alles
    Janine en de Katermansjes

  4. Het is een schatje geworden, maar doe nu voorzichtig met je hand, anders ben je straks nog langer de pineut! Sterkte en lees ze! Groetjes
    Lida

  5. Lastig, zo’n hand die opspeelt. Helpt het als je ‘m wat rust geeft? Je dolly is weer leuk geworden, heel anders van kleur dan die van mij en Merel.

  6. he, vervelend van je hand, ik weet wat het is!
    zo ook die wind, gek werd je er af en toe van, het zand waaide hier zo de kamer in: zelfs de tuindeuren maar dicht gedaan……:(
    Dan maar een stevige duinwandeling, maar daarvoor moest je wel stevig in je schoenen staan…haha

  7. leuk quiltje is dit geworden. En inderdaad, het waaide behoorlijk, zeker ook op Terschelling, waar we alls hebben gefietst. Hoop dat je hand weer wat beter is! Betesrchap

Geef een reactie

