Balkon

Balkon-4 Ik hoop dat het weekend lekker weer wordt zodat ik op mijn balkon kan zitten. Bobby en Belle (onder de plaid) vinden het ook zo heerlijk om buiten te zitten. Myra zat ook altijd onder het plaid en nu heeft Belle het overgenomen. Meestal ligt ze in diepe rust.

Hoe vind je deze violen? Prachtig he? Een van de mooiste bloemen in Nederland. Ze staan bij mijn ouders in de tuin. Helaas kan ik geen violen op mijn balkon hebben. Ik zit op een hoekwoning en heb altijd wind met als gevolg dat ik altijd luis in de violen heb. Ik heb echt alles geprobeerd, maar niets hielp, dus nu geen violen meer voor mij. Gelukkig zijn er genoeg andere planten die wel kunnen.

Balkon-1 Balkon-2
Balkon-3

Vanmiddag hoop ik mijn Dolly quiltje af te kunnen maken. Het quiltwerk is klaar, alleen de bies nog.

9 thoughts on “Balkon

  1. Inderdaad heel mooie violen en jammer dat jij ze niet kan houden, maar misschien geniet je er daarom dubbel van als je ze bij je ouders ziet! Mooie katten heb je, toch bijzonder hoe een de gewoontes overneemt! Fijn weekend,
    Lida

  2. Mooi is dat he dat onze kattenvrienden zo met elkaar samenleven! En het is sowieso heerlijk hoe ze daar liggen.
    Ik vind violen ook superbloemen!!
    Geniet van het mooie weer he!
    Liefs van ons allemaal

  3. Het wordt morgen ook weer heerlijk weer Elly, geniet ze op je balkon, en als je eens in de buurt bent, van harte welkom in mijn tuin! ik zorg voor een heerlijk geurig kopje thee met wat erbij natuurlijk.

    groetjes, Jeannet

  4. Het is heerlijk balkonweer vandaag. Wat een mooie foto van de twee. Die hebben het naar hun zin dat kun je zo zien. En de violen echt mooi. Een heel fijn weekeinde.

  5. Je hebt vandaag vast genoten op je balkon. Het was zo’n heerlijk weer (in het zuiden tenminste).
    De viooltjes zijn mooi. Geuren ze ook zo heerlijk?

  6. Hallo Elly,
    Bedankt voor de tip over het boek. Ik heb het inmiddels besteld maar de winkel is deze week dicht dus nog even geduld.
    Wat een mooie katten heb je. Wij hebben er ook 2 en een hond een friese stabij.
    Fijn weekend.
    Grace Kooijman uit Arnhem

Geef een reactie

