Zwijndrecht

Afgelopen zaterdag ben ik met de trein naar Zwijndrecht geweest, ja wel, naar Aztec Rose Crea. Het is vanaf het station nog wel een stukje lopen en toen ik voor de dijk stond moest ik even op mijn achterhoofd krabbelen hoe ik daar tegenop moest komen. Maar het is allemaal gelukt.

2011 23 apr_2550 Heen was de trein heel vol, maar op Schiphol gingen er heel veel uit, waardoor ik heel luxe heb gezeten. Mijn Pie & tart bij de hand, flesje water, fototoestel. Maar oh wat is het moeilijk om foto's te maken vanuit de trein. Hij gaat ook niet even voor me stil staan. Wat waren die bloembollenvelden prachtig. grrr. net een boom ervoor.
2011 23 apr_2552

Deze is beter gelukt, maar helaas te ver weg. Ach het gaat om het idee.

In de winkel werd ik hartelijk ontvangen door Karen en Henk en natuurlijk kreeg ik op mijn kop waarom ik op het station niet even heb gebeld, want dan was ik opgehaald.

Ik ben eerst even heerlijk in de tuin van de winkel gaan zitten bijkomen met een kop koffie en een krentenbol. Jee, daar knapt een mens van op. Daarna  volop van de winkel zitten genieten. Natuurlijk heb ik mijn fototoestel weer in mijn tas laten zitten. En natuurlijk heb ik ook het een en ander gekocht. Ik ben al flink aan het ontwerpen geslagen (El, overdrijf niet zo, gewoon een simpel patroon). Ik heb namelijk stof voor mijn ouders gekocht. Ik kreeg een stille hint van mijn moeder dat ze een lege plek op de muur had. Dus ik moet aan de slag.

2011 26 apr_2542 Mijn aankopen kreeg ik mee in dit tasje, de goodiebag die Karen heeft gebruikt voor de workshop van Sue Daley. Ik had natuurlijk geklaagd dat ik niet kon komen naar die workshop en al helemaal over het feit dat ik niet zo'n leuk tasje kreeg.  En nee, de inhoud die gebruikt is voor de workshop zat er natuurlijk niet in.

 Later kwam ook Laura van de kletserslijst. Reuze gezellig dat je er was Laura. Wat zou ik graag bij jullie bee aansluiten, maar helaas het is een ietsjepietsje te ver. Laura heeft me naar het station van Zwijndrecht gebracht. De treinreis liep heel voorspoedig. Alles bij elkaar met wachten natuurlijk meegerekend op de volgende aansluiting ben je toch bijna zes uur heen en terug onderweg.

's Avonds heb ik heerlijk kunnen genieten op mijn balkon van de Homespun die net uit was. Wel met de voetjes omhoog want die voelde echt niet goed aan.

Nu eerst verder met het quilten van mijn Dolly Quilt. O nee, ik moet naar mijn werk.

ps ik heb blijkbaar een nieuw stopwoordje. Natuurlijk komt wel erg vaak voor in de tekst. Ik zal er volgende keer opletten

 

7 thoughts on “Zwijndrecht

  1. Wat een leuke dag, maar wat een eind!! Het is wel een fijne winkel, ben er nooit geweest, maar bestel dankzij ooit een tip van jou via internet!! Supersnelle levering altijd! En jij nog verwend met zo’n leuke tas!! Ik heb ook een keer geprobeerd foto’s voor mijn blog vanuit de trein te maken…..ging echt niet lukken…..haha!!!

  2. Ach Elly, natuurlijk was het in Zwijndrecht leuk en natuurlijk heb je flink ingekocht en natuurlijk heb je al een pracht ontwerp gemaakt LOL
    Meid, laat dat stopwoordje er lekker in, bij mij is altijd alles “super” en dan met allerlei variaties er achteraan. Zo vind ik dit logje supergrappig!!

    Groetjes,
    Inge

  3. Hoihoi, een mooie winkel he!! Tip voor de volgende keer…ga over dordrecht! Ergaat een bus naar de boot en aan de overkant van het water ben je in twee minuten bij Aztec!!
    groetjes
    Janine

  4. Wat een leuke dag heb je gehad en wat een reis. Ook nog eens wens van mij om daar nog eens heen te gaan. Leuk dat je iets voor je ouders gaat maken en ben erg benieuwd naar je eigen ontwerp. De tas is ook erg leuk. En het stopwoordje gewoon erin houden hoor zo ben je nu eenmaal.

  5. Dus als ik wel was gegaan, had ik jou gezien…. Ik had het op mijn planning staan hoor, maar mijn moeder moest onverwacht naar de huisartspost en vervolgens door naar het ziekenhuis. Lang leve de planningen.
    Ik hoop je volgende keer weer te zien. Geniet maar lekker van al je aankopen!

  6. zwijndrecht, wel een reis hoor, maar het klinkt allemaal leuk en gezellig. Maar wat zat er nu precies in dat tasje? En welke stofjes heb je dan gekocht??

Geef een reactie

