Varia hex

Ik ben nu zover met de varia hex.

Varia hex-1-2 

Ik heb nu ook minder problemen met vasthouden, ik vouw alles gewoon weg en dan lukt het ook en hoef ik het ook niet krampachtig vast te houden. Een paar naadjes heb ik ook overnieuw vastgemaakt.Als ik de lap tegen het licht houd dan zie je echt het verschil welke blokjes voor de workshop met Sue Daley zijn gemaakt en welke erna.

Het is wel leuk om steeds meer te spelen met de stoffen. Ik probeer steeds vaker de fussy-cutting uit, het malletje precies zo op de stof leggen zodat je bijv. een bloemetje eruit kunt halen. Het lukt nog niet allemaal even goed.

Hier een paar voorbeelden.Varia hex-2

 Varia hex-3 
Varia hex-4 De blauwe vind ik best goed gelukt.

Ik moet nu weer een paar patroontjes gaan snijden, want ik heb niets meer liggen. Ik heb natuurlijk wel nog wat pie & tart gesneden liggen, misschien moet ik daar eerst maar mee aan de gang.

6 thoughts on “Varia hex

  1. Ziet er heel mooi uit hoor!! En dat geeft toch niet? Ze zeggen niet voor niets al doende leert men.
    En ik vind het er allemaal mooi uitzien hoor!

    Groetjes van ons allemaal

Geef een reactie

