Award en bloemen

Ik heb een award ontvangen van Petra van Guusjes.blogspot. Dank je wel Petra, ik neem deze dankbaar in ontvangst.

Bij deze award zitten een aantal regels, deze zijn:
Geef de award door aan 5 bloggers met minder dan 100 volgers, vermeld hun namen inclusief link naar hun blog en als laatste beantwoord je de hieronder vermelde 5 vragen.  

 

Award_thumb[2] 

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?  
Om mijn passie quilten te delen met liefhebbers. En een kennissenkring op te bouwen met quilters en dat is aardig gelukt. Natuurlijk schrijf ik ook regelmatig over mijn monsters Bobby en Belle, de katten. Helaas niet meer over Myra die ik nog steeds mis.

2. Welke blogs volg je? 
Voornamelijk quiltblogs. Maar daar zitten ook blogs over borduren bij. Ook blogs over dieren. En ook een blog van een oudkoorcollegaatje over haar zoon die heel ziek is geweest. Bijzonder dat je dit op deze manier kunt volgen.
In mijn googlereader zitten inmiddels 197 blogs die ik volg en die staan echt niet allemaal op mijn weblog in de zijkolom. Op mijn weblog moet ik dit overigens nog aanpassen, maar ik wacht tot de migratie van web-log.
 
3. Wat is je favoriete kleur? 
Blauw (paars, rose, lila). Ik ben absoluut geen groenmens. Wel planten hoor, zonder planten in huis is het wel erg saai.
4. Wat is je favoriete film? 
An officer and a gentleman. Helemaal op het eind, dan houd ik het echt niet droog.
5. Welk land zou je nog eens willen bezoeken? 
Zweden. Maar dan wil ik wel net als Tita tovenaar, een twee en ik ben weer thuis. Een nacht van huis is me al teveel.
Om de vragen te beantwoorden is geen probleem, maar om de award aan 5 personen door te geven zucht. Vorige keer moest ik ook een award doorgeven en maar 1 heeft er op gereageerd. Niet dat het verplicht is, maar het is wel jammer.
Dus ik geef de award aan al mijn lezers.  Je kunt eventueel de vragen wel beantwoorden in een reactie hieronder, dus ook voor degene die geen blog hebben. Dan moet je alleen de eerste vraag veranderen in "waarom lees je blogs?".
Bloemen van mijn zus-1
En deze bloemen heb ik zojuist van mijn zus gekregen: letterlijk waren haar woorden "omdat je op het moment zoveel shit hebt".
An je bent een schat.
De bloemen staan nog helemaal in knop. Alleen afwachten hoelang dat kippetje veilig in dit boeket blijft zitten met mijnheer Bob.
6 thoughts on “Award en bloemen

  1. Gefeliciteerd! En blogs lees ik omdat het me inspireert (soms een beetje te veel, heb tig wips liggen) en omdat het zo leuk is om mensen te leren kennen. Geniet van deze prachtige paasdagen! Groetjes Margreet

Geef een reactie

