Paastakken

 Paastak en Bobby-2 Is dat nu wel zo verstandig om Paastakken neer te zetten. Ik had de takken al staan, dat ging goed. Totdat ik de versiering er in ging hangen.

Paastak en Bobby-1

Ik hoorde net al wat op de grond vallen.

Helaas, Paastakken en Bobby gaan niet samen. Of voor Bobby juist wel, want die ziet alles als een spelletje.

Van de week lag er iets om het hoekje van de slaapkamer. Lag daar mijn adapter van mijn mobiel. Wat zal mijnheer Bob daar nu weer mee bedoeld hebben? Want dat is wel duidelijk, hij is de enige die dat soort dingen flikt.

11 thoughts on “Paastakken

  1. Ik zet geen paastakken meer want met die katten van mij is dat niet veilig. Ik ben dan alleen maar aan het opruimen en dweilen. En zij zitten dan onschuldig toe te kijken met die grote zwarte ogen.
    Groetjes Mascha

  2. Haha die meneer Bob!! Dat is toch wel heel leuk speelgoed
    Maar volgens mij doet hij dit om voor jou speciaal een voorstelling te geven!!
    En brengt hij de spulletjes ook naar jou toe??

    Onze Koen heeft een tik…..hij is dol op pakjes zakdoekjes. Ze vliegen eerst door de kamer en dan…..liggen ze netjes onder mijn stoel!

  3. Oh, is het gxc3xa9xc3xa9n speeltje dan? Je moet ze de kost geven de mannen die hier in de paasboom ook altijd even met een vingertje een tikje geven tegen een eitje dat erin hangt 🙂

    Dan is er nog maar een oplossing: geen water in de vaas en zelf regelmatig eitjes zoeken, want die verstopt mijnheer Bobby speciaal voor jou, LOL
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

