Antique sampler

Antique sampler-1 Ik heb toch stiekem een kleine start gemaakt van de antique sampler van Sue Daley. Steeds meer quilters zijn hier mee bezig en ik had nog niets gedaan. Tja en dat kan natuurlijk niet. Dit is een gedeelte van een midden sterk van een van de grote blokken. Ik vind de quilt dus helemaal van deze stoffen maken in 101 kleuren.

Eendjes-1

Vanmiddag kleine eendjes gezien. Door de zon op het water was het een beetje moeilijk fotograferen. Deze eend heeft 8 kleintjes.

Wat is de lente toch heerlijk.

4 thoughts on “Antique sampler

  1. Elly, ik heb bewondering voor je en jouw quilt wordt vast helemaal super in deze prachtige kleuren.
    Ik heb mijn patroon verkocht. Ik voelde alleen maar ergernis als ik dat patroon in mijn handen had. Dit zegt overigens iets over mij en niks over het patroon, dat gewoon geweldig is.
    Veel plezier er verder mee!

    Groetjes,
    Inge

Geef een reactie

