Bee en dollyquilt bijeenkomst

Gereserveerd

Gisteren had ik bee en dollyquiltbijeenkomst bij Birdblocks. Ik kwam aanlopen en zag dit stoeltje buiten staan. Op het gele briefje staat: gereserveerd. Ik wist dat dit voor mij bedoeld was, daar ik had zitten klagen dat het mooi weer werd en ik de hele dag binnen "moest" zitten. Dus Merel had gezegd dat ze wel een stoeltje voor me buiten zou zetten. Dus ik lag in een deuk dat ik aan kwam lopen. Wat jammer dat je dan alleen aan komt lopen. Ik ging gelijk zitten. Twee vrouwen die in de etalage aan het kijken waren keken mij aan, waarop ik antwoordde: "ja, deze stoel is voor mij gereserveerd", ze moesten wel lachen maar wisten natuurlijk niet waarom het ging. BTW Merel, ik heb de foto even van jou geleend.

Het was weer  een hele gezellige dag met de bee en de Dolly quiltbijeenkomst. Ik kom echt helemaal bij van een drukke werkweek als ik hier ben geweest.

2011 03 apr_2436 Ik kreeg van Merel een heel lief cadeautje, maar ik mocht het niet in de winkel of in de bus open maken. Ik mocht het pas thuis zien. Tja toen ik thuis kwam snapte ik waarom. En hup daar waren de waterlanders weer. Merel, je bent een schat. Vanochtend heb ik het echt op mijn gemak gelezen.

Rechtsboven zie je lapjes die ik heb gesneden voor de nieuwste Dolly Quilt. Daar ga ik vandaag maar eens mee aan de slag.

8 thoughts on “Bee en dollyquilt bijeenkomst

  1. Wat heeft ze dat geweldig leuk gedaan een stoel klaar zetten voor je. En wat lief om zo’n boekje cadeau te krijgen. Kan me wel voorstellen dat de waterlanders kwamen. Sterkte hoor.

  2. Wat een heerlijke ontvangst is dat dan, stoel klaarzetten. En wat goed dat ze je het pakje thuis liet uitpakken,…….
    zulke kadootjes (en gevers) zijn goud waard!

  3. wat ontzettend lief,zo’n kadootje!!! En ik zie je al in die stoel zitten: geweldig!! Zo wisselen leuke en minder leuke momenten elkaar af, he?!
    groetjes, Sylvia

  4. Lachen en tranen, ja Merel heeft goed aan jou gedacht, wat enig die stoel die daar voor je klaar stond! Nu en dan het boekje, ja natuurlijk tranen, het is nog maar zo kort geleden van Myra, dat moet nog helen, sterkte en hou je taai meid! Groetjes
    Lida

Geef een reactie

