Dolly Quilt: Field of dreams

2011 01 apr_2420

 De top van deze Dolly Quilt Field of dreams heb ik net op tijd afgekregen. Morgen is weer de volgende bijeenkomst.

Het is me helaas niet gelukt om ook te quilten. Wel zijn tot nu toe alle tops af van de Dolly Quilts.

Morgen met het mooie weer zit ik dus bij de bee en Dolly Quiltbijeenkomst van Birdblocks. Merel zou een stoeltje voor me neerzetten buiten, zodat ik van de zon kan gaan genieten LOL.

Vanavond weer eens bezig met de Variahex, want daar heb ik al een poosje niets aan gedaan, terwijl ik dat juist zulk heerlijk werk vind.

Ik wens jullie allen een heel fijn weekend.

groetjes Elly

8 thoughts on “Dolly Quilt: Field of dreams

Geef een reactie

