Antique Sampler

Antique sampler Sue Daley

Dit is de antique Sampler van Sue Daley.

Daar ik al de Pie & tart en de Varia hex in reprostoffen maak, wil ik deze in hele andere stoffen maken. Namelijk de Fusions van Robert Kaufman. Ik heb van de hele serie een fat Quarter, daar ik mee deed met de stoffenclub van Magdaleentje.

2010 22 jan_0402 Maar eerst moet ik mijn Dolly Quiltje van deze maand af hebben. Zaterdag is weer een Dolly bijeenkomst en ik wil in principe altijd de top af hebben. En dat is me tot nu toe nog maar een keer niet gelukt omdat ik in mijn duim had gesneden. Maar alle toppen zijn tot nu toe wel klaar (behalve de laatste natuurlijk). Doorgequilt zal niet lukken. Ik heb helaas mijn hoofd er nog niet zo bij.

6 thoughts on “Antique Sampler

  1. Hoi Elly, was alweer een poos niet op internet geweest en lees nu pas je berichtje over Myra. Wat een moeilijke stap zal dat zijn geweest. Ik wil je hierbij dan ook veel sterkte toewensen, ik weet als geen ander hoe groot het gat is dat zo’n klein beestje achter laat. Soms ook niet onderkent door iedereen. Sterkte en knuffel die andere 2 maar extra veel!
    Bianca

Geef een reactie

