Myra

Myra-1-1 Helaas heb ik gisteren het hele moeilijke besluit moeten nemen om Myra te laten inslapen. Ze had sinds eind november een gezwel op haar schouder. Opereren was geen optie vanwege haar slechte nierfunctie. De tumor groeide zo verschrikkelijk hard en ze is heel erg afgevallen. Gisteren ging het niet meer. En gisteravond ben ik naar de dierenarts gegaan. Daar werden we (Myra, mijn zus en ik) in een apart kamertje gezet en daar heb ik op een hele waardige manier afscheid kunnen nemen van mijn grote knuffel. Wat is dat toch hard, ook al weet je dat je er goed aan doet. Tot het laatste bleef haar hartje ijzersterk. Straks mag ik haar wegbrengen naar het dierencrematorium.

Myra 2005-1 Pukkeduk ik zal je heel erg missen. Rust zacht.

Myra
16-03-1995 – 24-03-2011

25 thoughts on “Myra

  1. Lieve Elly,
    Ik weet hoe je je voelt, een dier verliezen is al zo moeilijk, maar moeten besluiten dat het er tijd voor is, dat is gewoon bijna niet te doen. Wij hebben onze hond 2,5 jaar geleden moeten laten inslapen na 14 jaar liefde en vriendschap, het heeft dus 2,5 jaar geduurd voor we toch weer een hond kozen. Ik wens je sterkte met je verdriet, groetjes
    Lida

  2. Ach Elly wat verdrietig. Je weet inderdaad dat het een keer gebeurt, maar je wilt het niet. Nooit. Je zal haar wel heel erg missen, je hebt haar zxc3xb3 lang gehad. Sterkte meid en toch een fijn weekend. Lieve groet van mij.

  3. Oh El, wat rot voor je heel veel sterkte en als je een extra {hug} nodig hebt weet je me te vinden!
    Probeer de mooie momenten vast te houden!
    Groetjes, Merel

  4. Elly, ik wens je heel veel sterkte. Dit zal een hele moeilijk beslissing voor je geweest zijn ondanks dat je weet dat het beter is. Ik denk aan je.
    Veel liefs, Mascha

  5. Ach Elly, ik lees dit nu pas. Wat verdrietig voor je. Het is zo’n groot verlies als een huisdier waar je zoveel van houdt, er opeens niet meer is. Dit verwerken heeft tijd nodig. Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Groetjes,
    Inge

  6. Elly, wat een naar bericht. Wat zal je haar missen; je weet dat het het verstandigst is maar je hart zegt wat anders..
    Veel sterkte!
    Groetjes Margreet

  7. Oh Elly, ik lees het nu pas, wat erg voor je, afscheid nemen van een dier wat al zo lang bij je is. Je weet dat je beesten overleeft, maar het komt altijd onverwachts. Ik wens je er sterkte mee joh.

    Groetjes, Jeannet

  8. Lieve Elly, ik lees dit nu pas. Wat verdrietig om de toch nog vrij jonge Myra te moeten missen. Gelukkig heb je waardig afscheid kunnen nemen. Veel sterkte.

  9. Wat een vervelend nieuws zeg. Ik ben een beetje laat met reageren, maar ondanks dat wil ik je toch veel sterkte met het verlies wensen. Het is beter voor Myra, maarja, dat gemis he.
    lieve groet

  10. Een dier in laten slapen is een van de vervelendste dingen die er bestaan. Beter voor het beestje, maar de leegte die ze achterlaten. Veel beterschap. Ik denk nu ook aan onze dieren, jammer dat we ze moeten missen.
    Liefs Babette.

Geef een reactie

