Leuk pakketje

2011 15 mrt_2292_bewerkt-1 Kijk!  Hier zat ik dus zaterdag op te wachten. En eindelijk kwam het maandag, was ik niet thuis. Kon nog snel bellen en toen werd het dinsdag bij mijn zus bezorgd. En wie heeft het meteen weer in gebruik genomen? Mijnheeer Bob natuurlijk. Het is een beetje een vreemde foto geworden daar mijnheer heel dicht naast mij zat.
Dit is een hele handige opbergkist voor als ik met mijn lapjes aan de gang ga. De blokken kan ik veilig in het midden opbergen. De deksel die achter Bobby staat past er prachtig op en dan kan ik de kist onder tafel of onder de bank zetten als ik het niet nodig hebben.2011 15 mrt_2291

Gisteravond was ik Belle kwijt. Zat ze gewoon op de stoel maar was ze achter de handdoek gekropen. Er zat ook nog een kussen voor. Op een gegeven moment heb ik het kussen weggehaald en toen kwam ze heel voorzichtig tevoorschijn.

Nog even een vraagje hier beantwoorden over de varia hex. Mijn kartonnetjes bestel ik gewoon. Ik heb geen zin om het te printen en dan allemaal een voor een uit te knippen. Daar krijg ik nou pijn in mijn handen van (artrose). Dus de pijn en tijd bespaar ik liever uit, zodat ik me met het echte werk bezig kan houden. Tja en goedkoop is het niet. Hoewel ik het persoonlijk mee vind vallen, daar ik heel vaak de malletjes herbruik. Het meeste geld gaat zitten in de templates. Maar ook dat vind ik gewoon ideaal. Je kunt er meteen langssnijden. Ach, het is een investering die ik waard vind.

 

6 thoughts on “Leuk pakketje

  1. Zo herkenbaar. Ons Boyke zit ook elke keer met zijn dikke gat in het middenvak van de box. En dan bewaakt hij alles wat er in de box zit. Mag dan niks pakken van hem. Zo erg maar ook zo erg lief.
    Groetjes Mascha

  2. Hoi El, wat ben je ijverig geweest. Mooi dingen ben je aan het maken. En dan straks een weekje vrij, lekker, misschien is het dan ook lekker weer. die katten van jou zijn toch ook echte lieverds
    Groetjes Anita

  3. Hoi Elly,
    Ja beesten kunnen je aardig bezighouden en als ze dan ook nog verstoppertje spelen! En ik heb ook jarenlang alle malletjes zelf geknipt, maar kreeg ook last van mijn hand en dan maar kopen, het is niet anders en als je er voorzichtig mee omgaat, gaan ze best lang mee! Veel succes met je hexen, groetjes
    Lida

Geef een reactie

