Oeps foutje

2011 13 mrt_2279

Het linker grijze lapje fout vastgenaaid. Stom dat je het onder het naaien niet merkt. Dus achteruit naaien.

Maar het is al hersteld.

2011 13 mrt_2280

 

 

 

Dit is mijn update tot nu toe.

Nu mag ik weer opnieuw stof snijden voor de Varia hex. Ik verwacht van de week de stof voor de driehoekjes die er tussen geplaatst moeten worden.

Maar eerst verder met de Pie & tart. Over een week een bijeenkomst/workshop met Sue Daley en dan wil ik toch wel weer een randje er aan hebben zitten.

12 thoughts on “Oeps foutje

  1. Ze worden mooi je variahexen en ja dat heb ik soms ook hoor iets net even anders aan elkaar zetten als moet. Leuk dat je naar Sue Daley gaat. Ben erg benieuwd wat je ervan en de Pie en Tart daar ga ik komend najaar aan beginnen denk ik want ik blijf het geweldig mooi vinden.

  2. Ik vind je sterren prachtig! Wat een mooi resultaat krijg je met de malletjes en je stofjes zijn heel mooi, wordt een geweldige combinatie! Groetjes
    Lida

  3. je gebruikt zulke mooie stoffen voor je variahex!! Ja, over een week gaan we uit……leuk, he?!
    en ach, dat foutje….is leuk!!
    Mijn zoon had vroeger een aapje met twee armpjes en daaraan een vilten handje. En natuurlijk had dat aapje een staartje…toen was er een vilten handje af en ik heb dat weer aangezet………aan het staartje……;;))
    tot volgende week!!!

  4. pff wat kan je dat allemaal snel…als ik zie hoe lang ik bezig ben op n klein stukje
    ziet er geweldig leuk uit
    groetjes tanja

Geef een reactie

