Varia hex

2011 08 mrt_2262

Het resultaat van de varia hex tot nu. Drie stuks.

Het aan elkaar zetten gaat best snel. Behalve die linker zat ik moeilijk mee te doen. Totdat Merel zei: dan haal je er toch bij die al omsloten zit het papiertje eruit. Jeetje wat een eye opener, toen ging het meteen een stuk sneller.

Ik moet nu weer een aantal stofjes snijden en plakken, zodat ik weer een voorraadje heb.

Op het prikbord plaats ik geen foto meer. Jeetje wat krijg ik daar steeds weinig reacties op. Zonde van mijn energie. Ik had daar laatst mijn Hawaiiquiltje opgeplaatst, twee reacties. Waarom de een wel veel reacties krijgt en de ander weinig of soms zelfs niets blijft voor mij een raadsel. Is het omdat dit een klein quiltje is?
Ook als er iets gevraagd wordt en je geeft antwoord, krijg je weinig reacties.  Hiermee wil ik natuurlijk niet iedereen over een kam scheren, want er zijn mensen die altijd een antwoord terug geven of via een privxc3xa9 bericht reageren. Nee, ik ben een beetje klaar met het prikbord. Ik zal gerust nog wel meelezen, maar reageren of foto's plaatsen zal ik niet meer doen, althans voorlopig niet meer. Voorlopig houd ik het maar alleen bij mijn weblog.

14 thoughts on “Varia hex

  1. Het zijn hele mooie hexjes geworden hoor. En wat het prikbord betreft……volgens mij ben je niet de enige die hier last van heeft!
    groetjes van ons allemaal

  2. Wat het prikbord betreft. Ik kom er bijna niet meer. Er valt te weinig te beleven. Ik reageer liever op blogs. Zoals nu dus.
    Die hexjes staan nog op mijn wensenlijst. Tot nu toe kan ik stand houden, maar voor hoe lang. Ik zal jouw hexjes volgen.

  3. leuk, elly. Wat ga je er van maken? Weer een mini quiltje?
    Ik moet ook nodoig aan mijn quilthuiswerk voor donderdag, maarja, eerst al die verbouwlui mijn huis uit…. dan heb ik weer rust

  4. Wat ben jij terug een bezige bij, maar dat wist ik al hoor! Toch nog veel succes gewenst met je hexjes , zeker met die Pie – hexagoontjes, vele kanten kun je er mee aan hxc3xa9. Groetjes en tot later… Groetjes uit Brugge Carine

  5. Leuk zijn ze die hexjes. Ik wil er ook mee gaan beginnen, waar heb je de kartonnetjes van gemaakt? Als je ze kant en klaar moet kopen, heb ik liever een leuk stofje. Daar kijk ik met meer plezier naar, dan een kartonnetje.

    Groetjes Ria

Geef een reactie

